welldon-logo6welldon-logo6
manager@welldon.hu
+36 30 495 6522
English
Magyar
  • Főoldal
  • Magunkról
  • Szolgáltatások
  • Publikációk
    • Welldon Video
  • Blog
  • Kapcsolat

Brand építés a Bártfai Vendéglőnek

2019 február 28, csütörtökwelld@n

Másfél évvel ezelőtt kerestek meg bennünket, és új étterem megnyitásával kapcsolatban.

A koncepció a következő volt:
– Tradicionális magyar étterem valami “csavarral”
– Modern kinézet, tradicionális elemekkel
– Kapcsolódjon az irodalomhoz és a művészetekhez

Amit kitaláltunk az étteremhez az magában hordozza a koncepciót és a történetmesélést is a projecthez.
– Híres magyarok kedvenc fogásai (írók, festők, történelmi személyek)
– A konyha: Tradicionális ízek, de a XXI. század konyhájához igazítva
– Glutén-és laktózmentes formában is!

Az ételeket Kovács Zoltán mesterchef találta ki, a történeteket a kommunikációhoz pedig Cserna-Szabó András írta.

Minden project-nél az első lépés az anyag gyűjtés!
Rengeteg képet, régi levelet, motívumot szedtünk össze, hogy a hely image-ét meghatározzuk, ami modern, de egyben tükrözi a századforduló hangulatot:

 

Második lépésként név koncepciókat prezentáltunk az Ügyfélnek, vizuális megjelenítéssel.

A kiválasztott név a Bárfai Vendéglő volt.

Mit kell tudni a Bártfai névről:
– Reputáció és tradíció keveredik benne, amikor meghalljuk.
– A Bártfai utca több száz éve szerepel Buda térképén, mint  Bártfai Gasse.
– Az utcanévről adott étterem név megkönnyíti a brand bevezetését.
– Bártfa eredetileg “Bárd fa” az egy nap alatt kivágható fa mennyiségét jelölte egy bárddal. Mai napig egy szlovák település neve is.

Név koncepciók a projecthez

Logo design
Ahhoz, hogy a logó híven tükrözze a helyet, valami kapcsolódást kellett találni a régmúlt hírességeivel és a kor hangulatával.
Ehhez a legjobb megoldásnak a levelezést és a kézírást találtuk, ezért egy kalligrafikus logót készítettünk a helynek. A logót rengeteg tervezés előzte meg.

 

 

Interior design

A belső térnek modern jegyeket kellett tartalmaznia, de sok helyen megjelennek magyaros elemek, ornamentikák újszerűen megjelenítve.
A belső tér terveit az Indivisual Group készítette.

Belső kommunikáció

A Welldon a következő kommunikációs eszközöket tervezte és készítette a projecthez:
– Asztali szett design
– Munkaruhák
– Kiegésztő anyagok (Ajánlati kártyák, brossura, etc…)
– Bőr kötéses étlap két nyelven
– Bank kártya minőségű üzletkártyák

Ételfotók készítése

A fotózáshoz polifoam betűket használtunk, amiket fehérre festettünk és ezeket használtuk fel a tálalásnál, így az irodalomhoz tudtuk kötni a képeket.

A csapat:
Art Director: Timár András
Fotók: Végel Dániel (www.vegeldaniel.com)
Food stylist: Kapolka Ágnes
Chef: Kovács Zoltán

 

 

 

Image képek készítése.
Az image képekhez vendégeket hívtunk a helyre, különböző korcsoportokból
A fotózás során a jővőbeli kommunikációhoz is készítettünk anyagokat (Valentin nap, Nőnap, etc)

Art Director: Timár András
Fotók: Végel Dániel  (www.vegeldaniel.com)
Operatőr asszisztens: Elena Chystiakova
Étterem manager: Glöckl András
Modellek: Halász Rita , Vészabó Noémi, Nagy Sándor, Mariela Martinez, José Luis, Farkas Attila, Kiss Lajos

Marketing anyagok

Welldon a következő marketing anyagokat készítette a projecthez:

– Egyedi kézi illusztrációk
– Kültér dekoráció (világító tábla)
– Szóróanyagok
– Ajánlatok
– Kiadványok
– Poszterek
– Website design
– Hirdetések szervezése gasztro weboldalakon és blogokban
– Facebook profil / kommunikáció
– Tripadvisor profil
– Instagram profil

 

 

Az étterem részére bemutatkozó videót is készítettünk:

Previous post 3 tipp az Instagram-barát étteremhez Next post Brand építése új gyorsétterem lánc részére
© 2019 All rights reserved. Welldon Restaurant Consulting Website design: artamax.com

Design restaurant cafe bar or company logo, identity restaurant cafe wordpress website design in Budapest