welldon-logo6welldon-logo6
manager@welldon.hu
+36 30 495 6522
Magyar
English
  • Home
  • About Us
  • Services
  • Publications
    • Welldon Video
  • Blog
  • Contact Us

(Magyar) Facebook marketing tippek éttermeknek!

Wednesday April 19th, 2017welld@n

Sorry, this entry is only available in Hungarian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Hogyan teheti népszerűvé az étterem számára fenntartott Facebook-os felületet? Ehhez adunk most néhány tippet!

Mikor létrehoz vállalkozása számára egy Facebook oldalt, el kell gondolkoznia azon, hogyan tudja felhasználni a felületet további ügyfelek bevonzására. A Google rangsoroló algoritmusához hasonlóan a Facebook is rendelkezik egy algoritmussal, mely népszerűség, relevancia és a friss tartalmak alapján szelektálja az oldalakat. E kritériumok alapján dönt arról, vajon az Ön oldalát meg kell-e jelenítenie a hírcsatornákban.

Győződjön meg rarról, hogy minden poszt, amit közzétesz, érdekes a célközönsége számára; ez fogja igazán népszerűvé tenni. A cél, hogy a látogatók elköteleződjenek az oldal (és az étterem) mellett. Még ha nehéznek is tűnik az igények behatárolása, a Facebook marketingnek nem kell bonyolultnak lennie. Mindig az eredményekre támaszkodva módosítsa a marketing tervet, de ügyeljen rá, hogy – a kialakuló közösséghez hű maradva – sűrűn és rendszeresen posztoljon.

Receptek

Az emberek imádják a recepteket. Az ételekről készült gyönyörű fotókat úgyszintén. Ha a kettőt bejegyzésként kombinálja, sokan közülük azonnal csatlakozni fognak a közösséghez. Az emberek meg is osztják majd a posztot barátaikkal, így minimális erőfeszítéssel egy nyerő marketing kampány közepén találhatja magát.

Ügyeljen arra, hogy a receptekhez linket is csatoljon, mely az étterem oldalára mutat. Ilyen módon a látogatókból vendégeket nyerhet – amin sokat lendít, ha a weboldalon elhelyez egy foglalás szekciót is.

Szórakoztató és érdekes

Gondolt már rá, hogy humorosra fogja a marketing kampányt? Miért legyen száraz és unalmas, ha vicces és közvetlen is lehet?
Ugorjon fejest a mémek világába, és szórakoztassa közönségét saját kezűleg készített, az oldal profiljába vágó poénokkal. Az interneten számos mémgenerátort talál, melyek segítségével bármilyen kedves, vicces mémet elkészíthet. Számíthat a megosztásokra!

Személyzeti verseny

Szintén hatásos fogás a Facebook felületén lebonyolított személyzeti verseny. Az esemény kettős célt szolgál: azáltal, hogy kedvenc felszolgálójukra szavazhatanak, bevonja a vendégeket a játékba, másrészről a dolgozókat is igényesebb munkára sarkallja.

Posztoljon fotókat és sztorikat a személyzet tagjairól és a “kulisszák” mögötti életről, napról napra közvetítve a verseny állásáról. Buzdítsa a felhasználókat a szavazásra – ezáltal is növekedni fog az oldal látogatottsága.

A marketing stílusa mindig igazadjon az étterem arculatához, és fontos, hogy minden kampányra, így a Facebook-on folytatottakra is rászánjuk a kellő időt – csak így érhetünk el eredményt.

Previous post (Magyar) Növelje forgalmát igényes reggelivel! Next post (Magyar) Legyen versenyképes éttermi mobil verzióval!
© 2019 All rights reserved. Welldon Restaurant Consulting Website design: artamax.com

Design restaurant cafe bar or company logo, identity restaurant cafe wordpress website design in Budapest