welldon-logo6welldon-logo6
manager@welldon.hu
+36 30 495 6522
Magyar
English
  • Home
  • About Us
  • Services
  • Publications
    • Welldon Video
  • Blog
  • Contact Us

(Magyar) 3 tipp az Instagram-barát étteremhez

Tuesday September 19th, 2017welld@n

Sorry, this entry is only available in Hungarian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Tapasztalhatjuk, hogy napjaink médiafogyasztó közönsége örömmel dokumentálja és osztja meg ismerőseivel aktuális élményeit. Nincs ez másképp akkor sem, ha az illető betér egy étterembe; az őt fogadó közeg, látvány most már nemcsak közérzete szempontjából jelentős, de a készülő (Instagram-on, Facebook-on közzétett) fotókon is jól kell mutatnia. Másrészről gyakran megfigyelhető, hogy egy érdekes enteriőrrel rendelkező, vagy különleges ételeket felszolgáló éttermet profi fotósok látogatják, kifejezetten a képekért. Mit tehet, hogy az Ön vendégeit is megragadja a látvány? Három egyszerű tipp következik.

1. Keressen egyedi megoldásokat!

Az ételek, a dizájn és az enteriőr tervezésekor végre kiélhetjük művészi hajlamainkat. Vegyük példának a Mother of Pearl’s étterem híres “cápaszem” koktélját: a bourbon whisky alapú ital cápafejről mintázott porcelánpohárban, extra jéggel és “vérrel” – azaz gyomorkeserűvel és cukorral – kiegészítve kerül az asztalra. Nem csoda, hogy az étterem leggyakrabban fotózott “alkotásává” vált.

Az esztétikai kidolgozottság mellett a márkára jellemző arculat, specialitás megálmodásával is népszerűbbé tehetjük éttermünket az “Instagram-generáció” körében – hangsúlyozza Rene Montelongo, a Mr. Holmes Bakehouse marketingmenedzsere. A nyolc egységből álló pékséghálózat croissant és muffin keresztezésével hozta létre sajátos termékét, a cruffint. Montelengo szerint a fogyasztói “hóbortok” aranyat érnek; mernünk kell alkotni ahhoz, hogy márkánkat kiemeljük a konkurencia tömegéből.

2. Költsön rá!

Akár a berendezés, a dekoráció, vagy az étlap tételeinek fejlesztését vesszük, nyilvánvalóvá válik, hogy egy “fotogén” étterem kialakítása nem olcsó mulatság. A befektetés azonban, mely az ételek és a hely megjelenésének fejlesztésére irányul, minden esetben megtérül – mondja Ryan McIlwraith, a spanyolos hatású, fa enteriőrrel hódító Bellita étterem séfje. A vendégtérrel egybenyitott konyhát Spanyolországból származó jamon iberico sonkák lánca dekorálja, és külön lámpa szolgál minden asztal megvilágításához, melynek optimális fényerejét a vendégek hangulatuknak (és a készülő fotóknak) megfelelően szabályozhatják.

A londoni, amerikai témára kialakított Dirty Bones koktélbárban minden vendég mozgatható LED-lámpát, töltőt, telefonra csíptethető nagylátószögű objektívet, állványt és szelfibotot kap, hogy minden feltétel adott legyen a tökéletes kép elkészítéséhez. Ezeket természetesen Instagram- és egyéb médiafelületeken közzé is teszik, terjesztve a bár hírnevét.

3. Merítsen ihletet!

Cokey Sulkin, a Dirty Bones alapítója bevallotta: minden, ami most működővé teszi a vállalkozást, a szociális média meghódítását célzó törekvéseiből fakad. Elmondta, a kezdeti tervezéskor nagy hatással volt rá a New York-i művészvilág; rengeteg inspirációt szerzett a közegből, melyet később megidézett a bárban. A lánc legújabb helyszíne például egy Brooklyn-i tetőtéri lakást mintáz, Bushwick és Williamsburg zenéinek aláfestésével; a falat padlótól plafonig könyvespolcok borítják, és világító neonfeliratok, melyekben a Brooklyn-i születésű hip-hop előadóművész, The Notorious B.I.G. legjobb szövegei köszönnek vissza – ez a hangulat teszi keresetté a helyszínt.

Previous post (Magyar) 3 módszer, amivel kezelheti a negatív éttermi kritikákat! Next post The foundation of Bártfai Restaurant
© 2019 All rights reserved. Welldon Restaurant Consulting Website design: artamax.com

Design restaurant cafe bar or company logo, identity restaurant cafe wordpress website design in Budapest