welldon-logo6welldon-logo6
manager@welldon.hu
+36 30 495 6522
Magyar
English
  • Home
  • About Us
  • Services
  • Publications
    • Welldon Video
  • Blog
  • Contact Us

(Magyar) 3 módszer, amivel kezelheti a negatív éttermi kritikákat!

Wednesday August 16th, 2017welld@n

Sorry, this entry is only available in Hungarian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Ahogy a konyhai eszközök esetében a multifunkcionalitás, a marketingben is hatalmas előnyt jelent a sokoldalúság. Napjaink fogyasztói számára éppen akkora jelentőséggel bír az általunk közvetített személyes üzenet, mint maga az étel-ital, ami miatt betérnek – így foglalható össze a Chicago-ban megrendezésre került Winsight’s Restaurant Trends & Directions konferencia mondandója. Az alábbiakban a pódiumra került piacvezető vállalatok feltárt stratégiái közül szemezgetünk!

A sikeres vállalatvezetők a marketing kapcsán nem győzik hangsúlyozni az abban résztvevő dolgozók jelentőségét. Egy főnök legnagyobb erősségét a beosztottjai jelentik – foglalta össze tömören Andrea Von Utter, a Tavistock Restaurant Collection marketing vezérigazgatója. Larry Rusinko, a Farmer Boys marketingvezetője megerősítette az állítást: a termék értékesítésekor mutatkozik meg igazán a cég szervezettsége, hiszen – hangsúlyozta Rusinko – ha a csapat nem áll mögé, a legjobb termék sem fog felfutni. Matt Olsen, a Firehouse Subs digitális marketing részlegének vezetője kiemelte: meg kell győződnünk a marketing és technológia fejlesztési osztályok együttműködésének gördülékenységéről is, ugyanis a – folyamatosan formálódó, nem kis részben a technikára támaszkodó – kommunikációt egy hibás mobilalkalmazás, vagy rossz weboldal is könnyen lerombolhatja.

A negatív vélemények és észrevételek kezelésére sok vállalatvezető idejekorán külön csatornát hoz létre, megelőzendő, hogy az elégedetlen ügyfelek panaszai elérjék a közösségi média felületeit. A Taco Mac, a népszerű amerikai étteremlánc egy letölthető alkalmazást készített, melyen keresztül a vendégek egyenesen a vállalatvezetőhöz címezhetik üzenetüket – akinek telefonszáma egyébként minden asztalon megtalálható, így akár a helyszínről el is érhetik őt panaszaikkal. A további intézkedést kívánó szituációkon túl, jó módszer ez a pozitív és negatív visszajelzések begyűjtésére is. Emely Beesley, a Taco Mac marketing igazgatója szerint a beérkező szöveges üzenetek 70%-a pozitív tartalmú!

Egy márka értékét sokszor a célközönséggel való kapcsolódás módja határozza meg – árulta el Rachel Kalt, a The Culinary Edge kreatív igazgatója, a Starbucks’ Pumpkin Spice Latte termékét hozva fel példának, mely nem az ital különlegessége, hanem a hozzá kapcsolódó kedves sztori révén lett népszerű. Rusinko a termékek köré font történetek “romantikájának” jelentőségét hangsúlyozta, amit például származásuk, vagy egyedülálló tulajdonságaik adhatnak meg. Az amerikai Halal Guys saját márkájának történetével hódít, büszkén vállalva eredetét: a New York utcáin gördülő, egyszerű bódé-konyhát.

Previous post (Magyar) Hogyan készül a professzionális éttermi világító tábla? Next post (Magyar) 3 tipp az Instagram-barát étteremhez
© 2019 All rights reserved. Welldon Restaurant Consulting Website design: artamax.com

Design restaurant cafe bar or company logo, identity restaurant cafe wordpress website design in Budapest